söndag 30 november 2008

TIllägnad Nadja

6 kommentarer:

Tralala lilla molntuss sa...

AAAAAAHHHHHHHHAAHAHHH! Det finns inge som hanterar guran som du gör Malin!!!! Jag saknar ord...du är min stora idol! Du har gjort min födelsedag. Det är den finaste medleyt någon någonsin har gjort till mig. Och jag förstår att du var tvungen att censurera bort "Inga skrupler, bara bröst", även om jag saknade den lite. Jag älskar däj!! Massa pussar och kramar från den vilsna värmlänningen.

Tralala lilla molntuss sa...

Och ja...det är jag och Victoria Silvstedt. Kan inte riktigt hantera svenskan längre med alla influenser från det spanska språket. Föregående inlägg ska läsas med spansk brytning.

Anonym sa...

hehe, jätte skojig. :D Du måste fortsätta med din video grej, även ha din egen varumärke: MalinTV. Det blir nog MTV3 senare. :P

Ströbaek sa...

Eh?

Tack Malin för att du tog dig tid igår...

Ströbaek sa...

Kan vi inte få ett inlägg snart? Så mycket kan du ju inte ha och göra...

Anonym sa...

Rackarns i min lilla låda vad skön du är! Hoppas att allt är bra med dig.

Kram Eva
från repan, på Böda :D