söndag 2 maj 2010

Grattis världens coolaste 5-åring!



9 kommentarer:

Fredrik sa...

Gud va fint:) Nu blire länk ;)

Anonym sa...

Gud vilken rolig film... Den måste ha varit sjukt rolig att spela in.. kram till er båda, eller prutt på er =)
Keba

Sus sa...

Jag fyller år den 19 december.
40. (eller jag fördrar att säga 22).

Jag vill bara att ni ska veta det.

Anonym sa...

Malin, jag tyckte det var en jätte rolig film. Och Daniel, jag tyckte du också gjorde fint film till mig. Men jag såg inte myrstacken. Kram från Nilo. Jag tyckte det var roligt när du sa att du skulle putta ner henne i vattnet! Och när du pruttade Daniel. Hejdå! Jag tycker ni hade roliga och fina ideér som ni skulle göra.

Oskar sa...

Fan va ni e stört roliga!!!!!!! =)

Anonym sa...

Gu va ni är goa!!!!!
Kramizar Majsan

Fröken Larsson sa...

Varsågod Nilo! Vi förstod att du skulle gilla prutten:) Du ska få filmen på dvd också, där syns myrstacken mycket bättre. Kram från oss!

Sus, vi har noterat datumet och åldern (22).

Prutt på er alla!:)

Anonym sa...

Haha vilka underbar filmer ni gör. Kan inte annat än le. Kram på er!
Beckis

Sus sa...

22.
Jajjemän.
22 ska det vara.