söndag 10 juni 2007

ÖSTLUND & AHLSTRÖMS 25-ÅRS FEST!




Japp. Igår va det 25-års fest. Igen. Herregud, det tar aldrig slut. Men jösses va trevligt det var! Det var ju trots allt flera dagar sen man drack vin senast. Som Sjögräs: En Sjögren-nykterist (-dricker ENDAST 3 dagar i veckan) Skämt åsido.. Mycket trivsamt med sommarpartyn ute i det gröna. Gårdagen höjdpunkt var vid den klassiska tävlingen "Irländs julafton", Lina Bokström blev ordet "snurrig" personifierad. Det var det roligaste jag har sett.. Lina i sin ljusgråa sommarklänning snurrar 5 varv (av 10) och blir så yr att hon inte kan fortsätta utan i stället stapplar i väg in i ett träd, vidare genom buskage och slutligen snurrar in i staketet och försvinner ner på marken nånstans. Sjukt kul, jag och Hanna låg i en slänt och skrattade så magen värkte! Underbart! Själv var jag GRYM på snurrandet och körde mina 10 varv, utan att ramla!:) Men mitt lag loosade ändå.. Hävdar dock fortfarande att det faktiskt var lag 6 som vann... egentligen.. Konstigt det där.. Vi var ju bäst ju!;)
Med gräsfläckiga sommarkläder tog vi taxi och besökte "Goya". För att konstatera, ännu en gång, att det faktiskt inte är så kul där. Meeeen, mycket trevligt att umgås med tjejerna såklart,- ALLTID lika trevligt! Kvällen avslutades med Hanna hemma hos mamma.. diskuterandes döden och spöken till 04.30. Upplyftande slut på härlig kväll!;)

Nu ska jag se när lillebror spelar Amerikansk fotboll. Jag tar med mobilen. Ring.

Inga kommentarer: