måndag 10 september 2007

WHATS NEW?

Hej hopp!

Dags för uppdatering... såå, vad har hänt den senaste veckan?

Musikalfeber i Östersund, det var dags att få håret flätat och 30-tals peruken på,-Som förövrigt ser ut som en död hamster nu för tiden. En gång var den så blank, vågig och fin men nu finns inte en tillstymmelse av det kvar i denna svinto-liknande skapelse.


Våra alldeles egna (eller ja, typ...) musikalbarn var såklart på plats i Östersund och spred glädje och energi.

Jag har tur som har söta barn i närheten att busa med och krama ibland, så jag får min dos och inte behöver skaffa egna ännu.. (ännu= på flera flera flera år)


Fredagsmys med papsen


Lié "Limp Biskit" Numar fyllde 29år vilket vi firade stort med middag, vin och äcklig vulkandrink... Sjögräs och GrymGabbe i ett försök att fota Gabbe där han har ögonen öppna..gick sådär. Men söt bild blev det!


Kräftskiva.. mitt livs första! Laddade barndomsvänner och glada kräftor samlades hos Karin, Marias syster, i lördags. Hur trevligt som helst och jag var så duktig (se bild) som skyddade partystassen från kräftsaften, vuxenpoäng?
Kvällens quote: Jag hatar glada människor.. Dig, Malin, träffar man ju inte så ofta. Så man står ut. /Jenny

Dagens fråga:
Hur många barnfria singlar behövs för att fälla ihop en barnvagn?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahaha vi är bra festliga vi:) Och svar på frågan: efter noga granskning och efterforskning är det magiska antalet 3. Måste då parera med frågan, hur många hade barn på kräftskivan? :)