söndag 25 november 2007

KATARINA-DAGEN!

Hoppas ni alla har haft en trivsam Katarina-dag och att löningshelgen inte lämnat er med för mycket huvudvärk. Jag for en sväng till Jönköping igår för att köra show med Lyckofigurerna Sara, Daniel och Malte - Mitt orginalgäng inom Lyckofigur-koncernen. Skoj att ses och att köra show!!


Idag har jag firat min namnsdag med att åka tåg hela dagen. Och fikat. Och tyckt synd om Fredrik som legat kräksjuk i Borås. Stackare, hoppas du mår bättre!!

Jag vet att jag ringde och grattade idag, men.. GRATTIS lilla farmor på namnsdagen. Jag är stolt över att ha fått namnet Katarina från dig! Ser fram emot den 22:a december..

I övrigt är jag inte alls avundsjuk på min pappa och lillebror som är på Gran Canaria just nu. De var på Garbos (inte att förväxla med dess namne i Sundbyberg) och blev serverade av Nadja och fick skåda showen. För att citera min far: "Nadja strålande på scenen!". Såklart hon gör!! Och imorgon ska de ut och äta tillsammans.. Jag skojade innan.. Jag ÄR avundsjuk! Men snart ska även jag få träffa fröken Flood. Om bara några dagar kommer hon hem på semester!:)

Over and out från Malin Katarina Charlotta Larsson

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är mycket glad över den fina uppdateringen, jag ÄLSKAR att läsa om dina bravader!
Saknar dig ju så klart ännu mer men det ska det bli ändring på SNART. Snart mötas vi igen käraste. Kramen.

Anonym sa...

Heter du Katarina i andra namn?
Gör ju jag också! Vad tokiga de var våra föräldrar "back then"...

Kram