tisdag 13 november 2007

RIVIERANS GULDGOSSAR & FAMILJEFEST

Jag är mer kulturell än någonsin, två föreställningar inom loppet av 3 dagar! Lördagen blev en riktigt familjedag. Pappa och lillebror kom till stan och vi samlades hemma hos storebror och Åsa med hennes familj för att fira farsdag. Vi bjöds på enormt god trerätters middag och sen for vi till Cirkus för att se "Rivierans guldgossar". Robert Gustavsson körde sitt vanliga race och folk skrattade, i vanlig ordning. Loa kompletterade bra tycker jag, trots att han fått en del dålig kritik. Reuter var kanon som alltid och Åsa Fång imponerade! Scenografin och scenbytena var sjukt coola, det var nog det jag imponerades mest av!:) Ensemblenumren va väldigt bra också med Fredrik Olofsson i spetsen. Fredrik producerade och koreograferade showen "Spooky night" som vi körde på Sunwing, grymt begåvad och ödmjuk kille!
Förutom den panikartade trängseln i Cirkus smala korridorer under pausen och några sjukt översittande och otrevliga människor på vår rad, var kvällen kanon!:) Min taxifärd hem blev överraskande intressant, hamnade med en taxichaffis som mer än gärna diskuterade livet och dess mening. Vi var rörande överens när det gäller att man ska leva sitt liv fullt ut, för att man aldrig vet när det tar slut. Man har inte tid att oroa sig, livet är alldeles för kort för det (Malin&Nadjas mantra!) så det är bara att njuta. Vis taxichaffis!


Grattis älskade pappa på farsdag! Du är ju världens bästa!!!



I tunnelbanan uppmanas stockholmarna att flytta till Gävle.. Se där!
Jag lydde rådet i tunnelbanan och for till Gävle med Linus, bara för en dag dock. Men innan hann jag träffa Lina och Emma för en fika i gamla stan. Fina tjejer!
Nu är det Sundsvall som hägrar.. Showtime för Dröse&Norberg Nöjen på Södra berget..

Inga kommentarer: