måndag 3 december 2007

SHOW I PO´S LADA

Vart var jag nånstans? Jo, just ja! Min hysteriska kamp mot klockan och min tidsoptimism.. så var det. Jag hann som sagt med tåget, eftersvettades till Norrköping och landade tills slut tryggt och säkert i Jönköping. Tack för fina kommentarer! Jag vet ju att jag har många likasinnade omkring mig. Och Nadja, även du - försök inte! ("NADJA, ditt tåg går om 1 timme och 10 minuter!!") ;)

Joel mötte upp vid tåget och vi hann diskutera livet över lite mat och sen var det jobb som gällde för hela slanten. Tillsammans med Emil och Johan ska jag köra show vid julbord i PO´s lada, mitt ute i de småländska skogarna, fram till jul. Ytterst trevligt! http://www.poslada.com/

Det blev en bra helg. Kul att hänga med roliga människor och showandet gick ju klockers!

Inga kommentarer: