tisdag 22 april 2008

RESUMÉ

Onsdagen är här! Solen lyser med full närvaro och det enda jag vill göra är att inta ryggläge i gräset och äta massor av glass. Men istället har jag spenderat dagen på kontoret. Jobba bör man, annars har man inte råd att köpa massor av glass..



Igår kväll besökte jag och Marit hennes blivande arbetsplats, Golden Hits. Kul att träffa gamla showvänner som jobbar där, och att se showen. Jag och Marit hängde i baren. Vi blev lite smått irriterade på överförfriskade människor som skulle komma fram och diskutera saker under shownumren samt busvisslade konstant 1 meter ifrån oss. Busvisslingarna ljöd även under balladmedleyt. Stämningsfullt.



Personalfesten i fredags blev precis så som jag och Georgsson hade planerat: Tokig, rolig och fylld av galna upptåg, mat och dryck. Vi lurade iväg resten av personalstyrkan på en förpreppad bana runt Östermalm. Det innehöll små uppdrag och besök i diverse butiker med avslut på Elverket för en drink. Sen partade vi på kontoret fram till småtimmarna. Mästerfotografen DJ Olle var naturligtvis med och jag delar såklart med mig av dessa bilder på mina kära kollegor.



Ingen rast ingen vila! Efter en fredag i personalfestens tecken, kanske man är lite trött.. Men efter lite brunch med Hagström på Elverket och en powernap, så var man fit for fight igen. Det blev middag hos världens finaste Hanna och Robin följt av utgång med tjejerna på Berns. Mycket trevligt afton och god mat i fina människors sällskap. Vilken helg!


Inga kommentarer: