torsdag 1 maj 2008

Sömnlös i sthlm..

Nu har årets första GrönaLunds-besök gått av stapeln. Valborgsmässoafton firades utan eldar, vårsånger och öl i park. Istället blev det karusellåkning och 5-kamp på Grönan alltså. Fredrik vann kampen (jag kom på en stark 2:a plats) och fick en uppblåsbar hammare. Why god Why, en uppblåsbar hammare..till Fredrik?!!? Vem tänkte att det skulle vara en bra idé...?
Vi lämnade Grönan nöjda och glada i hågen, och med blöta fötter. Regn och mina tygskor är inte en bra kombination fick jag lära mig. Fick också lära mig att nummer 10 inte ger vinst vid chokladhjulet vid berg-o-dal-banan. Man lär sig nåt nytt varje dag.
Vi styrde våra (blöta)steg mot Östermalm och min broders place för en spontan liten fest. Nadja joinade lite senare, fan-bloody-tastic att få träffa henne!! Hagström tittade förbi också, ytterst trevligt med så många fina människor i samma rum. Kvällen avslutades med en sväng till Berns och nattsudd innan vi stupade i säng 05.10. Vem behöver sömn, egentligen..?




Inga kommentarer: