onsdag 16 juli 2008

Kommunikations- och bloggkoma

Jag vet, jag är kass. Jag är fullständigt urusel. Sommartid är den tid då kommunikationen stannar av i mitt liv. Övriga delen av året är jag aldrig mer än nån centimeter ifrån mobilen, kollar nätet flera gånger om dagen och finns tillgänglig dygnet runt (hälsosamt?!). Men inte på sommaren. Jag mailar inte, jag messar knappt, jag ringer sällan och jag bloggar aldrig. Sommar för mig är inte semester och lugn med en massa göra-ingenting-tid, utan snarare tvärt om. Det är fullspäckat schema från morgon till kväll, och den korta stund man är ledig finns ingen energi till att maila, messa eller blogga. Uppenbarligen. Men nu har saker och ting börjat lugna ner sig. Kanske är det så att kommunikationsuppehållet är över. Kanske har jag vaknat upp ur bloggkoman. Förlåt för min frånvaro, nu ska jag ta mig i kragen och göra ett försök. Första blogginlägget på nästan 3 veckor är klart. Hepp!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat Malin, vi vill ju mest av allt veta att allt är bra med dig!!!
kram påre!!
//Keba

Fröken Larsson sa...

Gulliga Keba och alla mina finingar, jag mår bra. Jag mår jättebra:) Och nu ska det bloggas som bara den!:) Stora kramar, saknar er!

Marit sa...

Ja, gud va skönt att se att du är tillbaka här! Varje dag flera gånger går jag in och hoppas att något nytt kommit in, ochjag har inte gett upp och det gjord jag ju helt rätt i. JIPPIIIII! Stor kram älskade vän!

Ströbaek sa...

och nu gick jag in med förhoppningen att läsa flera veckors "dravel", men icke...

Jag åter kommer om 2 veeckor.

http://strobaeksblogg.se/

Ströbaek sa...

Men va fan!

Fredrik sa...

Gulliga Keba och alla mina finingar, jag mår bra. Jag mår jättebra:) Och nu ska det bloggas som bara den!:) Stora kramar, saknar er!

Tralala lilla molntuss sa...

Trääääääliggggghhh!

Summer killed the internetstar.

Tralala lilla molntuss sa...

Trääääääliiiiigghh!

Summer killde the internetstar.

Tralala lilla molntuss sa...

Vaaa?

Ja två gånger kan aldrig skada. Speciellt med en felstavning andra gången.