tisdag 16 september 2008

HypnoComedy

För er som missat det, så har jag ett väldigt spännande extrajobb i höst. Det är Ströbaek som agerat arbetsförmedlare och som även regisserar spektaklet. Det här är en galet häftig grej och inom ett område där jag aldrig nånsin satt min fot tidigare. Lite skrämmande, men riktigt spännande. Jag kommer att vara hypnotisören (eller trollkarlen, som mina föräldrar kallar honom) Fredrik Praestos assistent i hans HypnoComedy-föreställning, som har premiär den 8:e oktober på Rosenlundsteatern/Teater 3. Igår repade vi för första gången, kändes jättebra. Det här kommer att bli något utöver det vanliga, kan jag lova. Läs mer här.


3 kommentarer:

Ströbaek sa...

Du är en klippa - därför är jag med glädje din arbetsförmedlare (ibland)

Nina sa...

Nämen där är ju han också! Pontus va? Det här låter intressant. Jag vill se.

Så, Malin. Snygga stövlar förresten. Men den stora frågan är när du kan ses? ;)

Nina sa...

Som om jag hade skrivit massa andra frågor?! Åh.