fredag 18 september 2009

Larsson hjärta katt

Det blir mest all work no play under min vecka i Sundsvall. Mycket att styra upp, minst sagt. Kvällstid har jag dock haft förmånen att umgås med min fina barndomsvän Majsan. I natt fick jag sova i hennes och Stefans gästrum, lite mysigare än det gamla mentalsjukhuset jag slaggat i de senaste nätterna. Dessutom fick jag sovsällskap av den tjocka och kelvänliga katten Sture, hur mysigt som helst. I natt ska jag dock sova hemma i min egen säng och med min favoritkatt, Katten Jansson. 

Katten Sture och Fröken Larsson

4 kommentarer:

Fredrik sa...

Mysigt :)

Jullan sa...

Gos katten!

Fröken Larsson sa...

Jaaa, han är så mysig! Ville ta med honom hem till sthlm, men det kanske inte skulle funka. Sture skulle bli så ensam i min lilla lägenhet och när jag typ aldrig är hemma. Sen fick jag nog inte det för Majsan och Stefan heller iofs..

mamma sa...

Mysigt! va fin din bloggsida har blivit gumman. Längtar till du kommer! puss! puss!