tisdag 20 oktober 2009

Facebook update:

Malin Larsson äter, drömmer, pratar, sover, kräks, tänker och är turné.

Det jag menade var att det enda som existerar i mitt liv just nu är turnén. Min mamma ringde och undrade hur hennes lilla gullhjärta egentligen mår. Hon blev så orolig och trodde jag låg ensam i ett hörn och kräktes.

Jag har lärt mig att aldrig skämta om att jag kräks i mina status-uppdateringar. Nu när 50-talisterna hänger på fejan och ska beblanda sig med den ironiska generationen får man tänkta till några gånger innan man skriver;) Mamma lilla, mår jag dåligt och kräks så ringer jag dig. Det vet du. 

Inga kräkningar, men mycket jobb är det. Just nu hinner jag inte riktigt med mig själv. Men jag tar mig igenom första turnéveckan så blir det nog ordning på torpet. Over and out från turnéledare Larsson.

2 kommentarer:

Ströbaek sa...

ironiska generationen??? Sorry, du är för ung.

Fröken Larsson sa...

Du kan vara för ung!

:)