måndag 23 november 2009

JAG HAR TAGIT KÖRKORT!!!

15 kommentarer:

Isa sa...

Fasiken vad grymt Malin! Grattis som tusan! Och himla söt film oxå!

Anonym sa...

Vad roligt Malin! GRATTIS!!!

S sa...

Malin är bäst! Ingen protest! Heja Heja Heja!

Fredrik sa...

Hahaha vilken lycka!!! Underbart:) Stort grattis!!!

Josefin sa...

Jaaaaaaaaaaaaaaa! Ååhh vilken fin film också. Härligt att få vara med på glädjen efteråt! Stort grattis kära du!

Dream Team Mändy, Lb & Wellpapp sa...

WOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOO! DU ÄR SÅ JÄÄÄÄÄVLA BRA LACHÅN!!!!! MASSA ELLBAN IMP OCH LOVE TILL DIG!

Sara sa...

Det är väll underbart! Skönt att få sparka iväg skylten, Tuta och kör, Kram

Jullan sa...

Wiiiihhhhooooooo! Va glad jag blir för din skull!!! :D Kommer ihåg känslan *best ever*. Tusen glada kramar!!!

Kristina sa...

GRATTIS så himla kul för dig, snacka om frihetskänsla eller hur!!!

Himla kul film också

Kristina
(fribiljetterna till PeL i Strömstad).

mamsen sa...

Åhhhhhh! Jag är så himla glad för din skull. Har tittat på filmen säkert 10 gånger. Daniel är så duktig också å få till det med sina filmer, helt otroligt duktig.
Älskar dig!Å Daniel med så klart.

Tralala lilla molntuss sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Tralala lilla molntuss sa...

Så jävla gött att du börjar prata värmländska när du blir sådär lycklig..."JA KLARA RÄ!! JA KLARA RÄ!!"
Gillert!!

Anonym sa...

Kom precis på att jag inte grattat dig!
Bra jobbat där, stor kram!

Anonym sa...

och vem var det då som glömt att gratta jo, Keba!

Löjtnant Jenny Asterius Persson sa...

Jag blir alldeles lycklig när jag ser dig i den här helt underbara lilla filmen!!! Stort GRATTIS till körkortet.