onsdag 30 december 2009

Fotograferad och vaccinerad

I vår blir det turné för mig igen. Jag fortsätter som turnéledare och denna gång för Dröse & Norbergs nya fars. I "Liket som visste för mycket" har jag dessutom en liten roll. Det sätter lite guldkant för mig på turnén tror jag. Skoj som fa(r)sen ska det bli! Idag har jag fotats eftersom jag missade när övriga gänget tog sina bilder. Har dock inga bildbevis förutom denna suddiga bild från studion. 

Jag vaccinerat mig idag, bra tajming så här dagen före nyårsafton. Vill det sig illa ligger jag däckad och feberyrar vid tolvslaget imorgon. Men inget svin eller hepatit kan komma åt mig nu (eller ja, om några veckor) i alla fall, det är huvudsaken. 

Fotografen tyckte att jag var lik Shirley Clamp. Det finns två andra (samma personer som tvingade på mig en LIF-kudde härom natten) som brukar säga det ibland också.. Tror de blir sjukt nöjda över att inte vara ensamma i frågan.. Hannele & Aspen, jag bjuder på den:)

4 kommentarer:

Aspen sa...

Vad var det jag sa... Lika som bär!

Hannele sa...

Told ya...
Gott Nytt 2010 Larsa!

Fröken Larsson sa...

Kanske sitter i håret? Som ett rönnbär och ett nypon då kanske. Olika, men båda är röda. (Okej nypon kanske inte är ett bär, men ni fattar grejen..?)

För att citera Asplund: "Det finns bara ett original!". Ni glömmer väl inte det?!:)

Asplund sa...

Eller hur! Det är ju faktiskt Shirley som är lik dig, Originalet!