måndag 21 december 2009

Terapiarbete i mitt kök

Idag är min första riktigt lediga dag, den har jag spenderat
pysslandes vid mitt köksbord. Att få sitta i lugn och ro, lyssna på
musik och pyssla är terapi för mig. Bland allt klippande och
klistrande bearbetar jag och smälter intryck och livsfunderingar. Jag
försvinner in i min Malinvärld och bara är.

Nu är all julpost på lådan, känns fantastiskt skönt. Denna gång
glömde jag inte frimärken, som sist. Duktigt va?! Mina paket skickas
till när och fjärran, det största o mest tidskrävande paketet
skickas till Afghanistan. Hoppas en viss person blir riiiiktigt
nyfiken nu:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va duktig du är gumman. "pysselmaja" ses snart! puss! Mamma

Daniel sa...

Härligt å se att du är igång med bloggandet :) Och ja, jag är nyfiken...

Snart är det jul, och jag älskar dig mer än alla tomtar tillsammans.
Puss från landet långt borta.