måndag 1 februari 2010

Jossans revy

Jag teamade upp med kära Britt-Marill och såg Vasastansrevyn igår.
Vackra, underbara och begåvade Jossan var som väntat fantastisk.
Herregud va jag skrattade, hela ensemblen var riktigt grymma och jag
blev själv sugen att göra revy igen (det var blott 10år sen sist..).
En väldigt bra helgavslutning blev det.

Dessutom fick jag ett samtal från min soldat på bussen hem. Om några
fjuttiga dagar kommer han hem på leave och kramas med mig i en hel
vecka. Äntligen.

5 kommentarer:

Sus sa...

Åh..hur länge sedan är det ni sågs?

anna-lill sa...

Tack för igår, mysigt värre!
Va underbart att han kommer hem snart! Kraaam på di Majlin!

Fröken Larsson sa...

Vi har inte setts på två månader nu. Tiden har gått väldigt fort, samtidigt som det känns som väldigt länge sen har åkte. Det ska bli så underbart att ha honom hemma en sväng. Jag ska kramas som bara den:)

Kram på er!

Fredrik sa...

Jäss!

Josefin sa...

Detta har jag missat! TACK för dina fina fina ord. Du är ju den sötaste och finaste av de fina. Böev så oerhört glad att ni kom, sitter med pysselboken nu och kikar lite. Underbar present! TACK! Härligt att Jansson är tillbaka i din famn. Blev lite tårögd av det idag. KRAM