måndag 1 mars 2010

15 minuter..

..tills tuben går. Så jag photoboothar mig själv tillbaka till 30- talet, och bloggar. Då går minuter snabbt i tell you.

Under min första lediga dag på 2 veckor har jag sovit, hostat, repat sång, ätit spontanmiddag hos fina Lina och jobbat lite.

Kan liksom inte låta bli att jobba fastän jag är ledig. När jobbkarusellen är igång kan (och vill) jag inte stänga av helt. Kanske borde jag det ibland, men när jag jobbar i projekt som nu blir
det en livsstil snarare än ett jobb. Ett grymt roligt jobb dessutom!

Och ja, jag kan koppla bort jobbet ibland om jag vill. Mamma och pappa, ni behöver inte bli oroliga.

Nu kommer tuben när som helst och jag kan konstatera att min måndag i moddiga Sthlm varit bra, trots att jag missade samtalen från min kille i landet långt borta.

Mors och goodbye från mig och den blå linjen mot Hjulsta.

3 kommentarer:

Sus sa...

Fel färg på linjen.
Juh.

Fröken Larsson sa...

Blått är flott!:)

Hannele sa...

Kör hårt Larsson men inte för hårt! Jag blir oxå orolig om du jobbar för mycket! Lycka till med alla shower. Ta hand om dig! Kram