söndag 28 mars 2010

Hejdå Borås (Eller att ana i hissen)

En sista åktur i hissen på Scandic. Jag har sovit 4 timmar och är övertrött och fnittrig som få. Skrattade ihjäl mig åt en historia Fredrik berättade. DÅ är man trött!;)

Fräsch bild på mig förresten. Jag anar att det i spegelbilden ser det ut som att jag har en trekantig liten flint och att hjärnan bubblar ut. Fräscht. Det är dock bara mitt hår som lever sitt eget liv. Inget att oroa sig för, ingen utbubblande hjärna alltså. 

Nu kör vi norr över. 

Borås-Sthlm-Gävle-Falun-Sälen, är min resrutt för dagen. Inte längre än så alltså.. 

Zzzzz..

4 kommentarer:

Sus sa...

Hälsa Gävle är du snäll...

Unknown sa...

Är du helt säker på att det inte är hjärnan som har ploppat ut? Ingen levande hjärna kan hinna och orka allt du gör.

Fredrik sa...

Hahaha, sviiiiiiin:)

Fröken Larsson sa...

Fredrik, YEEEES got you!!!!:)

Sus, hälsningen är framförd till Gefletown.

Marianne, jag har mössa på mig så allt hålls på plats. Det är huvudsaken!:)