fredag 12 mars 2010

Ögonblicksbild

Den här bilden togs en ljummen försommarkväll i Gamla stan. Det var en ljuvlig kväll med många skratt och hopp. När jag tog bilden backade jag precis in i en lyktstolpe. Marit skrattade så hon nästan kissade på sig, och killarna försökte inte direkt varna mig dom heller. Schysst.

Men dom är fina ändå, några av de finaste jag vet till och med. Och jag blir så glad av den här bilden. Jag längtar tills Daniel är hemma i Sverige, vädret är varmare och vi 4 ska slå våra kloka ihop igen.

Snart så.

3 kommentarer:

Sus sa...

Åh sommar!! Lovely!
Make it six då =)

Marit sa...

jag riktigt känner hur jag försöker knipa medans jag fnissar hysteriskt åt vad som håller på att hända! Killarna har ju helt sjukt lika uttryck!

Sus; Absolut!

Fredrik sa...

Boink!!!