söndag 25 april 2010

Överkörd av Brost

Johannes Brost körde över mig idag. Bokstavligt talat alltså.

Han körde över min fot. På riktigt.

Han trodde att jag hade hoppat in i bilen vilket jag uppenbarligen inte hade.

Så han körde över min högra fot. Hela foten liksom.

-"JOHAAANEEES, DU KÖÖÖR ÖÖÖVER MIN FOOOOT!!"

Och vips ser jag på min fot som pressas där under däcket. Jag hann tänka att det skulle göra ont som fan och att min fot skulle bli mos.

Men det gick bra. Ingen mosad fot, dock blev jag lite chockad. Och det blev nog han också. Och ja, det hade kunnat blivit skit på riktigt. Men det gick bra. Och det är så sjukt komiskt. En sketch, som så många andra under den här turnén.

Nu sitter jag här med en något pulserande fot och ca en till fem blivande blånaglar som tränger lite. 

Men framför allt har jag en jäkligt bra historia att berätta för barnbarnen.

4 kommentarer:

Fredrik sa...

Ja sanna mina ord, lyllos dig:) Jag skrattde väldigt gott åt din olycka här förut:)

Fröken Larsson sa...

Härligt att kunna roa!

Skönt att det gick så pass bra att man kan skratta åt det, jag och Carina har skrattat här också kan jag tala om. Hade dock inte varit lika skoj med en mosfot.

Du hade säkert skrattat ändå du ditt sviiiiiiiin;)

Ska bli intressant att se hur naglarna blir. Hur många som blir blå, tänker jag. Jag tror på 3-4 stycken.

Kan vara något att betta på faktiskt.. :)

Sus sa...

Men huvva!
Kom inte här och snacka om spik i foten liksom.

Åsa sa...

å jag sktrattar så trar sprutar här på kontoret... inte för att jag vill dig illa... men för att du så bildligt beskriver det, och hade jag varit på plats hade jag kanske kissat ner mig :D Nej, förlåt, det var inte kul, hoppas din onda fot mår bättre.(mohahaha)

Kanske lite kärlek och kunglig säng gjorde det bättre ;)

Njut av din ledighet fina Malin, så ses vi säkert snart igen!

Kram Åsa