söndag 11 april 2010

Picket, packet och jag..

..är i Sthlm nu. Längtar till min säng som väntar min trötta
kropp. Och spikmattan min ska jag återse också, Yes!

Snart, mycket snart, får jag betyderligt mysigare sovsällskap än
spikmattan. Om bara några dagar får jag träffa honom. Min kärlek.
Min fina älskade kille kommer hem på besök från landet långt borta
och helt plötsligt har ytterligare 2 månader svischat förbi.

Ibland är det bara fantastiskt skönt att tiden går fort, men om
några dagar ska jag bromsa allt jag kan och ta tillvara på varje
minut med min Love.

Ett stycke spikmatta lånas ut i 2 veckor om någon är intresserad?

3 kommentarer:

Marit sa...

Välkommen hem älskade vän!

Sus sa...

Stannar han hemma för gott nu?

Fröken Larsson sa...

Tack fina Erik!!

Sus, han stannar några veckor.. sen kör han sista svängen där nere och SEN kommer han hem för gott! ÄNTLIGEN!:)