söndag 18 april 2010

Tack, trött och tussilago.

Efter en lång, intensiv och något tumultartad vecka är jag nu på
väg hemåt. Tillsammans med min kärlek. Imorgon ska jag vara ledig.
Jag ska VERKLIGEN försöka vara ledig hela dagen, turnéledare Larsson
behöver det. Nu ska batterierna laddas och kärleksdepåerna fyllas
på.

Veckans sista föreställning i Avesta gick sjukt bra. Och vilken
härlig publik med Daniel och fina familjen Engman i spetsen. Fina ni,
tack för blommorna, chokladen och det vackra kortet.

Årets första tussilago såg jag i Dalarna igår. Så nu måste det
vara vår, väl?!

Jag tycker vi bestämmer det, och imorgon tänker jag ha en solig ledig
dag.

Glad söndag på eder alla! Och grattis Jossan till fortsatt medverkan
i "Jakten på Julia". Ååååhhh, fasen va grym du är!!

Nu signar jag ut för en telefon- och datafri afton. Vecka 15, check!

Hepp!

2 kommentarer:

anna-lill sa...

Hörru stäng av telefonen också annars vet du att både facebook & Norberg kommer att dra i dig... Puss!

Åsa Nilsson sa...

Åh men ja! Vi har ju t.o.m tussilago hemma och igår rullade, krälade vi fram och "hittade" blåsippor. Den som söker den finner ;) Det är VÅR! Låt dina känslor flöda! Kram och hoppas du hann vila upp dig!