fredag 30 april 2010

Valborg i Falun

Det blev varken studentfirande i Uppsala eller party med Gävlefolket i
Stockholm, som båda stod högt på min önskelista.

Ibland (oftast) vill jag bara klona mig och kunna vara på flera
ställen samtidigt. Men, som jag kommit fram till så många gånger
förr, det är omöjlisch.

Men vi åkte till Falun. Det stod också på min önskelista. Kvällen
ska spenderas med härliga människor hos Asplund och Jansson (Ni vet
dom med Leksandskudden).

Nåde dom om jag ser den där kudden ikväll..

2 kommentarer:

Sus sa...

Alltså.
Han är så bekant din Daniel.
Är han också från Gävle?

Fröken Larsson sa...

Nope. Han är icke från Gefle. Dock från Dalarna. Metropolen Sundborn närmare bestämt.

Kanske du varit där nångång?

Jag ska se till att du får träffa honom IRL snart. Och mig också för den delen. Det är väl på tiden det!:)