torsdag 29 april 2010

Vilken härlig dag!

Jag och Daniel vill byta till oss en större lägenhet och var på
visning i morse. Skoj att vara i lägenhetsbytartagen.

Sen tog vi med oss Baby Agnes och lillebror och picknickade sushi på
Djurgårn och njöt av vårsolen.

Vi hann också med att besöka Nadja och henne fina nya lägenhet vid
Karlaplan.

Sen bilköade vi hem till Sumpan i ca 70 min. Jag slumrade mestadels av
tiden dock, det tar på krafterna att vara barnvakt och att andas
vårluft.

Nu ska jag, Sjögräs och Hanna se premiären av Drottning Kristina på
Stadsteatern.

En härlig dag må jag säga.

1 kommentar:

Hannele sa...

Jag tycker din lillebror mer ser ut som en storebror jämfört med min lilla storebror.
Kul med lägenhetsvisning! Annars har jag hittat ett radhus i Falun som skulle passa er perfekt! ;-)
Ses ikväll! Längtar! Stoooooor kram