söndag 16 maj 2010

Förvirrande ljus i Kiruna

Min kropp blir extremt förvirrad efter två nätter i rad med blott 4
timmars sömn, en lååång resdag och dubbla föreställningar idag.
Det är dags att sova, men det är ju dagsljus ute.

Jag vill bara vara utomhus och andas Norrlandsluft men är samtidigt
trött som en sten och borde sova. Förvirrande minst sagt.

Dagens två sista föreställningar gick bra och nu är den, till synes
oändliga, vårturnén över. Känns overkligt. Lite sorgligt, men mest
skönt.

Jag är lycklig över att få ha jobbat med dessa fantastiska
människor, det har varit en oförglömlig resa på många sätt.

Imorgon flyger vi hem till Stockholm. Sen ska jag avsluta och
sammanställa allt administrativt innan turnén är över på riktigt.
Sen drar förberedelserna igång för mitt nästa projekt:

Böda Sand 2010.

Fläng med!:)

Inga kommentarer: