onsdag 12 maj 2010

Nu är det officiellt.

I januari fick jag en förfrågan av ett minst sagt annorlunda slag. Jag har inte fått nämna något om det förrän allt var påskrivet och klart. 

Men nu är det tydligen officiellt. 

Kanal 5 ska göra en dokumentärserie om Böda Sand, där jag jobbar min 5:e sommar i år. Under en hel del veckor ska tv-team finnas på plats och producera feelgood-sommar-tv. Det kommer sändas i mörkaste november och december.

Teamen ska dokumentera allt möjligt på camping, och självklart Lyckofigur. Och tydligen är jag en av dom som ska följas up, close and personal. 

Sommaren ska alltså spenderas med en kamera i fejjan. 

What to say? Spännande..? Ja, spännande:)

8 kommentarer:

mamma sa...

Gud va spännande! Puss!

Löjtnant Asterius sa...

Tjohooo!
Klart de ska följa dig, det kommer ju bli galet bra och tvtittarna kommer ÄLSKA DIG!!! Böda- Malin?! Klingar... jo, men det funkar.
I like, och ser verkligen fram mot detta.

Kram J

Sus sa...

Coolt! Det ska jag sitta klistrad vid :0)!!!

Fredrik sa...

Böda-Malin, så får det bli:)

Jenkan sa...

Men vad kul!! Lycka till!

Hannele sa...

Böda-sand-Larsson! Snart får man kanske hänga med dig på röda mattan. Så jäkla kul ju! Jag och Pyret ska sitta klistrade framför femman i höst och heja på icke-ingifta-moster-Larsson!

William Witsman sa...

Säg vilka veckor så kommer vi och feelgoodar lite...

Jullan sa...

jaaaaa äntligen får vi se dig på Tv! Som vi väntat! ;)