måndag 10 maj 2010

Oh what a night!

Igår var jag så där lyckligt varm i hjärtat när jag fick sjunga med Stockholm Soul Band och ha en massa nära och kära i publiken. 

Den var en sån där kväll man aldrig vill ska ta slut ni vet. Ett fullsatt Mosebacke, fantastisk publik, bandet svängde nåt helt otroligt och familj och vänner på plats. Som alltid när jag har många av mina fina människor samlade på samma ställe blir jag speedad x 1000. Innan konserten sprang jag runt och minglade med alla i smått panik för att ta tillvara på varje sekund. Trots paniken var det helt underbart att få slitas ur turnébubblan och träffa de människorna som känner mig allra bäst.

Tack Mamma, Pappa, Storebror, Lillebror, PluttAgnes, Åsa, Morbror, Ulf, Kerstin, Nadja, Marit, Sjögräs, Hannakorv, Emelie, Emma, Pelle, Robin, Robban och Sandra. Jag är så otroligt glad att ni var där.

Bilden är fotograferad av (och snodd ifrån) Marit Eriksson.

Inga kommentarer: