måndag 31 maj 2010

Varför krasslig?

Jag tågar hem mot Sthlm. Jag, mitt mobila kontor och en nyligen tillkommen gängkompis: Förkylningen. Jag som fyller år snart och allt. Varför kom den nu liksom..? 


Kanske på grund av att jag fick träffa dessa fina pluttpojkar och deras lika fina dagisbaciller?


Eller kan det vara på grund av två intensiva repdagar med det här gänget (coolt uppställda som ett pojkband från det glada 90-talet, som ni ser)


Kan det ha med en viss turné att göra?



Eller är det Zirkus Hanz som smittat mig med något konstigt..?


Lyllo mig som har en fin kille som väntar på mig där hemma. Han får ta hand om mig så jag är kry imorgon. Jag vill inte snora bort min sista dag som 27-åring inte. 

(Ps. Han vet förresten inget om Hanz. Så säg inget är ni snälla. Tack.)

Inga kommentarer: