lördag 15 maj 2010

Varm i kropp och själ

Här i Haparanda är det tropisk värme, vilket syntes väl i dagens
garderobsintäkter. Jag ligger i sängen med fönstret på vid gavel
och utan täcke redo för 4 stärkande sömntimmar innan avfärd mot
Kiruna.

Vi avslutar turnén med en mastodontdag utan dess like imorgon. Lång
resa och dubbla föreställningar väntar.

Men jag är lycklig, glad och varm från hjärteroten och ut i varje
liten fingerspets över att få jobba med detta och med dessa fina,
duktiga och underbara människor. Igår fick jag så enormt fina ord
kastade åt mitt håll att hjärtat svämmade över en smula och
tårarna kom som ett brev på posten.

Jag struntar i att sömntimmar är få och tänker njuta av
morgondagen, och av att få jobba med världens bästa turnégäng en
dag till.

Sista rycket gänget, we can do it!

Inga kommentarer: