torsdag 24 juni 2010

Min tjocka svägerska..

..och en hel hög med fina svärisar har jag fått umgås med i några
dagar. Volleyboll, bastubad, grillmiddag, mys och bebissnack.

Min fina svägerska har en bulle i ugnen kan man lugnt säga. Nästa
gång vi ses har en ny liten plutt kommit till världen. Vi har bettat
om vilken dag den må tänkas komma. Jag gissade på den 29 juni. Föds
det lilla underverket på "min" dag får jag välja namn.

Nä, jag skoja. (om namnet alltså, allt annat är sant)

Den som gissar rätt vinner äran. Och får ta med bebisen på sitt
livs första hockeymatch då valfritt lag spelar;)

Jag är nu åter i Sthlm, sover sista natten hemma och sommarflyttar
till Öland imorgon. Nu kör vi.

2 kommentarer:

Sus sa...

Heja Brynäs! För du vinner väl?

Hannele sa...

Snacka om att hitta på egna regler...
Men det är stenlugnt i magen så jag tror inte du vinner...