torsdag 1 juli 2010

Paus i Minidisco-fabriken

Idag har vi spelat in en Minidiscofilm. Jag är trött i själ och kropp.
Det tar på krafterna att vara MallanBrallan en heldag. Mitt alterego
är något mer hyper än jag nämligen, men jag gillar henne. Hon är inte
den skarpaste kniven i lådan och kan vara lite av en besserwisser
ibland. Men framför allt älskar hon att dansa Minidisco med alla fina
barn på Böda Sand. Bättre träning än Minidiscots hopp och studs får
man leta efter.

Och jag kan hålla med MallanBrallan när hon säger de vackra sanningens orden:

Livet är ett Minidisco!

Ett minidisco som snart finns på en dvd nära dig.

4 kommentarer:

Sus sa...

Du skulle sett de som skötte minidiscot i Grekland. Och showen efter det...HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!

Tragiskt dåligt.

Snäckan sa...

Skaka rumpa :-)Ni verkar ha det fin fint på öland. Hörde du att det blivit en liten Reinholtzare. Kram på er!

Fröken Larsson sa...

Jag kan tänka mi detg Sus.. Underhållning på hög nivå?;) Kom till Öland ska du få se på riktigt Minidisco!:) Hoppas ni haft det UNDERBART i Graceland.

Beckis, jaaaa.. jag hörde det! Helt sjukt roligt ju:) Och ja, vi har det fab här. Hur mår ni?! Sväng förbi ön om ni har lust.. Hälsa din make.

Kraaaam!

Snäckan sa...

ja såå roligt för dem. Hoppas jag får se den lille killen snart :-).

Mycket möjligt att vi tar oss en tur till vackra Öland i sommar o hälsar på!

Kramisar!