lördag 31 juli 2010

Pyssel-lördag!

Jag har sagt det förr och säger det igen: Det finns inte många saker
som får mig att koppla av så mycket som att pyssla. Spikmatta i all
ära, men att pyssla är ro för själen.

Klippa, klistra och skriva är terapi för mig. Och här sitter jag nu
på min lediga dag, lyssnar på Sommar i P1 och pysslar så svetten
lackar.

Om svetten beror på pysslandet eller den gassande solen som värmer
upp huset till bastunivå är det ingen som vet.

Vem som får pysslet skickat till sig återstår att se!;)

4 kommentarer:

Sus sa...

Hm...jag tror det blir...Elton!!

Hannele sa...

Vi väntar med spänning på att få reda på vem pysslet är till... ;-)
Vi längtar tills ni kommer hit! Kramar i massor

Asplund sa...

Pyssel-larsa vetu! Nu känner vi igen dig. Ni får väl ta och masa er hit och träffa vår lilla mas innan han ska börja skolan... Han längtar! Klart, ju längre ni väntar destå mer Elton får ni träffa. Han har redan gått upp 1 kg och växt 3 cm. Imorrn fyller han 1 månad. Det ska pappa fira genom att lära honom 7:ans multiplikationstabell, hur man böjer oregelbundna engelska verb och hur man kastar med ett flugspö.

Ha det så gött på ön!

Fröken Larsson sa...

Åhhh, hälsa Elton att vi längtar också! Hur mycket som helst. Vi lovar att komma på besök innan skolstart, närmare bestämt om ca 2 veckor! Weeeiiiiiii!!!:)

Kram och kärlek till er alla tre!