onsdag 25 augusti 2010

Att vakna före tuppen..

..och inte kunna somna om kan vara frustrerande.

Jag vaknade 4.30 idag. Kunde inte somna om. Blev frustrerad.

Men istället för att stirra upp i taket, tvångssomna (vilket aldrig funkar i vilket fall) eller väcka en gött sussande sambo tog jag min bok och min frustration och placerade mig i soffan. Eftersom jag unnar mig en semestervecka denna vecka kan jag ju sova när som helst på dygnet.

Så nu ska jag läsa tills kroppen tröttnar på mig och vill sova några timmar. Sådetså.

Bra bok för övrigt. "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" är att rekommendera, alla tider på dygnet.

Gomorron!:)

3 kommentarer:

Fredrik sa...

Godmorgon, stackare.

Sus sa...

Jag läser den samme =)

Annika sa...

Ja, den är riktigt rolig mellan varven!!!!! Min reskompis kommenterade att hon nog ville låna den när jag var klar med den... =)
Jobbigt dock när man inte kan sova... Jag lär då inte ha några problem med den saken i natt!!... Kram!