onsdag 4 augusti 2010

Rockar och slutspurtar

Det börjat dra ihop sig, snart är ännu en Ölandssommar avverkad. Hur gick det till?! Det är ett skämt att tiden går så fort. När blev det augusti liksom? Och juli, har juli redan passerat..? Jag hänger inte med.

Ikväll körde vi näst sista onsdagsshowen. Näst sista. Galet!

Time flies och snart är jag hemma i Stockholm igen. Längtar efter mina fina vänner där hemma, om det är något jag saknar här nere på ön så är det dom. Lyllo mig som haft några av dom på besök i sommar, underbart!

Nog babblat. Nu är det sovdags för Fröken Larsson. I morgon vankas en lång dag med följande uppfriskande schema: morgongympa, barnens dag, vattengympa, minidisco, barnshow och slutligen rockshow.

Fullt ös, medvetslös? Jajamensan, men är det rock n roll så är det!:)

2 kommentarer:

Marit sa...

Jag saknar dig.

Fröken Larsson sa...

Och jag dig!! Om 2 veckor är jag hemma käraste Erik, då ska vi sensommarmysa! Kraaam och kärlek!