tisdag 12 oktober 2010

Kärleksbesök i showfabriken

Min kärlek är på besök. Vi hann dock bara umgås 1 timme idag, sen har jag bara repat och showat. Jag kan inte ens räkna hur många dagar i sträck vi har jobbat nu, vi snackar förresten veckor inte dagar. Tur att det är världens roligaste jobb, men en ledig dag eller tre behövs big time.

Men det är mysigt och energigivande med kärleksbesök. Och det vackra höstvädret är gött det med. Även fast jag ofta är minst en glasruta ifrån.

På torsdag ska jag andas höstluft och hänga med min love. Ledig dag i sikte!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag älskar dig!
Puss från din kärlek

Fredrik sa...

Fasiken va härligt!

Mamma sa...

Åh va mysigt! Va fina ni är. Längtar till vi träffas. Puss
Mamma

Fröken Larsson sa...

Fina kärleksDaniel och fina Fredrik och Mamma.

Ni är fina ni!:)