torsdag 17 mars 2011

Jag och Marit..

..älskar att fika (och luncha) och det är oftast då vi bloggfotar. Den här bilden är inget undantag. Den är dessutom mycket bättre än de showbilder jag tog på Erikssonskan på Wallmans i onsdags. Iphone i mitt hjärta, men att fota i mörker är den inte bäst på.

Någon som däremot är bäst, det är Marit. Tillsammans med Daniel och Hagström hade jag en toktrevlig kväll i Livingroom i onsdags. Marit var fantastisk i vanlig ordning, inget nytt under solen liksom.

Dessutom har hon gått och blivit med nytt jobb! I sommar ska denna begåvade kvinna vara med i musikalversionen av Robin Hood på Kastellet i Vaxholm. Det är så roligt att jag nästan spricker (vilken ju vore halvbra just nu..) och jag + barnvagn med innehåll kommer hänga där hela sommarn. Typ.

Grattis underbara Marit. Som du förtjänar detta!

2 kommentarer:

Nilsson sa...

Mina vänner var på Wallmans och blev serverade av den ljuvlisate tjej... och det var ju Marit :) Hälsa henne det, de var sjukt imponerade!

Kram kram

Marit sa...

Tack fantastiska du! Super att ha er där! Och jag ÄLSKAR alla våra fika stunder. (=

Nilsson, gud vad kul att jag serverat dina vänner, har bara haft enormt trevliga gäster på sistone och dom måste ju varit några av dem!