onsdag 23 mars 2011

Ni vet såna där skvallertidningar..

..man (jag) bara bläddrar i när man (jag) sitter i en frisörstol?

Jag kollade såklart i en sån idag, hittade den här bilden på Christine Meltzer.

Hon är söt, cool och rolig tycker jag. Men undrar om hon med mening försöker se lite smått galen ut på bild. Jag tycker nämligen att hon ofta gör det. Som att hon försöker få till lite sug eller bus i blicken men att det inte riktigt funkar liksom.

Bara en liten iakttagelse från en fejkrödtott utan utväxt och kluvna toppar som tydligen inte har nåt bättre för sig än att blogga om Meltzers crazy photo face.

Nä, om man skulle ta och flyttpacka och göra lite nytta istället..

4 kommentarer:

Josefin sa...

Jag tycker du har helt rätt! Dock har jag lite svårt för henne som person överlag. Särskilt efter det üüüüüübertrista sommarprogrammet i P1 i somras.

Fröken Larsson sa...

Jag har typ bara sett henne i Hey Baberiba (missade både Mello och hennes sommarprogram samt hennes musikalsatsningar.. som tur är kanske?) så hon lever kvar på gamla meriter hos mig kan man säga.. :)

Sus sa...

psssst...musikalen hon är med i nu är verkligen inte så bra...

Sommarpratet var lite gripande tyckte jag =)
Men så gråter jag åt allt också.

Swine sa...

Jag har också noterat detta märkliga fenomen.