fredag 1 juni 2007

TORSDAG, CAROLA & REINFELDT

Gårdagen I Lycksele bestod av bad, affischering, barnaudition och resa.. NU tillbaka i Gävle och även torsdagen har svischat förbi som en stormvind, som Carola skulle sagt. Har planerat min fest och stressat runt hela dagen... Imorgon är det fredag, dagen innan dopparedagen eller dagen D,- kärt barn ni vet! Min 25-års dag. Enligt väderfolket ska det bli finfint väder hela helgen, så jag hoppas verkligen de är att lita på. Ive got my fingers crossed och ber till sol- och värmegudarna (Japp, sådana finns!) att de ska förbarma sig över mig och giva mig vackert väder på min ångestfria födelsedag. Det är bara att hoppas helt enkelt! Nu ska här sovas, imorgon väntar mer förberedelser och härliga saker!

Förresten.. apropå Carola.. Hur reagerade hon på hela "få-vatten-på-sig-under-intervju-av-tjej-med-svt-mick"-grejen..?! Hon fick ju trots allt några förargliga droppar på sig, herreguuud så fruktansvärt! Så vitt jag vet har bara Reinfeldt utmålats som offer.. den stackarn! Oj,oj,oj.. han kan inte ha det lätt. Sånt där med vatten.. det är heavy stuff det.. Och reportertjejen som utförde DÅDET riskerar tydligen att åka i finkan i 1 år.. MINST, säger jag..! Ge henne bara bröd och vatten, vi tar henne som avskräckande exempel.. sånt här MÅSTE Stoppas!! Vi kan ju strunta i allt annat elände i Sverige och Världen och koncentrera oss helt på sådana här viktiga saker.. För er som inte känner mig är jag nu ironisk. Tycker på riktigt att det är skrattretande och sjukt att det läggs så mycket energi på detta.. Kanske onödigt gjort av tjejen med micken och hennes kumpaner, men..herregud.. HERREGUD! Släpp och gå vidare..
Nu ska det sovas, natti natti!:)

Inga kommentarer: