fredag 1 juni 2007

LÅNGFREDAG!

Påsk eller ej, långfredagen har varit här. Jag vaknade okristligt tidigt (8.00), somnade dock om en sväng.. Hur hade det annars gått!!?? Sen for jag med far till systemet och handlade upp hela sortimentet.. Med ett glatt:"Som hittat!" drog jag VISA-kortet genom kortläsaren och godkände beloppet på 5648:-. Det är ju bara pengar, som jag och kära Marit brukar säga. Och, jösses, vilken bar jag får! Det blir klockers.
45 minuter kvar av livet som 24-åring.. Sen the big 25! Hmm..mmmmm..Nja..hmm..Nej, du.. INGEN som helst ångest eller panik har jag! Fantastiskt! Ska bli härligt att fylla 25 och ännu härligare att få hit alla underbara människor på fest!:) Nä, nu ska jag njuta av 45 ungdomsminuter genom att göra tårta. Sen fixa och trixa mer och kanske hinna få en sovtimme eller två..8.30 kommer Johan "Lumpen" Blomström imorgon, sen blir det fullt ös! Underbart att Johan kommer, dessutom har han med sig en Toffinispool som man kan bada i när man är bakis. Bättre kan det nog inte bli!

2 kommentarer:

Fredrik sa...

Välkommen till bloggvärlden, nu är du fast:)
Ses imorgon, grattis i förskott. Snart är det dags...10 min kvar!!

anna-lill sa...

GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!! Och välkommen till oss!