söndag 3 juni 2007

DAGEN EFTER VÄRLDENS BÄSTA FÖDELSEDAG!

Jag vet inte vart jag ska börja.. Min 25-års dag blev den finaste dagen jag nånsin varit med om! Klarblå himmel, solsken och alla mina nära och kära samlade(förutom några få frånvarande). Jag finner inga ord till att beskriva min lycka över mitt födelsedagsfirande! Att alla var på plats och förgyllde min 25-års dag på alla sätt och vis. TACK! Vet inte vad jag ska säga, för ord kan inte beskriva känslorna.. Men jag är grymt tacksam och överväldigad av alla underbara relationer och människor jag har i mitt liv. Jag är lyckligt lottad! Vad mer behöver jag uppnå här i livet egentligen?! Kan lägga mig ner och dö nu, jag är nöjd!;)
Idag mår man som man förtjänar.. Baksmällan har dock lindrats med mycket vatten, mat och spring i vattenspridaren! Men jag tar gärna en rekorderlig baksmälla idag, mår som en prinsessa i vilket fall! VILKEN kväll.. Vilka underbara människor.. Vilken lycklig tjej!

2 kommentarer:

Fredrik sa...

Det är vi som ska tacka...TACK Malin för en sjukt bra tillställning.

Anonym sa...

Gumman gumman, kvällen var underbar och jag är så lycklig att jag får vara en del av ditt liv. Älskar dig!