tisdag 5 juni 2007

SOMMAR, SOMMAR, SOMMAR..

NU är sommaren är, på riktigt! Jag startar mitt år som 25 på bästa sätt, med lediga dagar i sommarvärme. Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Livet leker! Jag har inte haft en lugn stund sen dagen innan min fest.. Tror det är bäst att hålla igång och attackumgås så jag inte får för mycket abstinens efter partyt! Blev ju så tomt dagen efter när alla åkte hem..:( Men, jag hänger med Sjögräs och brorsan Lone för fulla muggar! Har tagit årets första dopp idag och nu stressas det inför picknick i Boulognerskogen. Jag ska inviga min übersuperdupersnygga och bästa picknick-väska som jag fick i födelsedagspresent! HUR fin som helst. Allt känns fantastiskt och alla superlativ i världen räcker inte för att beskriva hur underbart det var i lördags och vilka grymma, fantastiska, vackra, kärleksfulla, generösa och ljuvliga människor jag har i mitt liv. Jag kanske är tjatig, men det får man vara när man blivit 25! TACK TACK TACK, underbaringar! Japp. NU -picknick!

Inga kommentarer: