söndag 17 juni 2007

GREKLANDSREUNION MED PAPPA


För 1 år sen var jag och mina kära far på ö-luff i Grekland. Så för att fira det (eller bara en anledning för pappa att laga grekisk mat) blev det en grekisk lördagkväll för oss. Min pappa, som tycker om att laga mat, spenderade hela dagen med att förbereda inför kvällen. Det blev 3-rätters middag alá Grekland och grekisk musik på datorn. Nämnde jag att min far älskar Grekland och innerst inne egentligen är en grek..? Agnos, heter han. Japp:) Han är världens bästa min pappa, men inte en bra förlorare (iofs är det nog en egenskap alla medlemmar i min familj besitter..) Vi hann även med några parti Yatzy nämligen.. Pappa kunde inte förstå att jag hade sån tur och undrade på vilket sätt jag fuskade.. Stundvis har man väl tur i kärlek och stundvis tur i spel antar jag.. Pappa blev kvällens köksmästare, och jag blev kvällens Yatzymästare...:)

Inga kommentarer: