onsdag 13 juni 2007

TRIVSAM TISDAG



Tisdag, VILKEN DAG! I vanlig ordning pratade jag med Sjögräs 345 gånger i telefonen(inte kul att vara så långt ifrån henne), min mobil krånglar som vanligt dock. Jag har sagt till den att det är slut med avslagandet och spärrandet, men icke.. SIBA, på fredag kommer jag och lämnar mobilen till er! Förutom irritation över mobilen bjöd tisdagen på SÅ mycket mer...
Efter trevlig tågresa med Lina mötte jag upp Jocke och for ut till Vällingby för inofficiell inflyttningsfest/grillkväll hos Marit och Fredrik. Marit fixade maten, Fredrik trixade ihop den nyinköpta elgrillen, Jocke var skäggig och jag diskade. Allt till ljudet av musik-kavalkad från alla Fredrichs skivor samt ett suspekt men sjukt roligt radioprogram som Herr Hallgren står ansvarig för tillsammans med den andra Jocke. Han Jocke som är lika galen som Fredrik. Många diskutioner, mycket mat och en hel del vin. Ohyggligt trivsamt! Härligt att hinna träffa min fina Marit.. Kommer att sakna henne MYCKET i sommar. Kort och gott: Superskön kväll i goda vänners lag. Att jag dessutom fick ett jobberbjudande och införskaffade två par nya fräscha pumps idag, gjorde inte tisdagen sämre!:) TRIVSAMT!

Inga kommentarer: