söndag 5 augusti 2007

KONSERT I BORGHOLM!





Bo Kaspers Orkester, Sahara Hotnights och The Ark i slottsruinen i Borgholm onsdag den 1:a augusti. Vilken abnormt mysig kväll!!
Vi flyttade showen från onsdag till torsdag för att kunna gå på konsert..
Det blev sommarens bästa dag, med solsken heeeela dagen. Vi picknickade utanför Slottsruinen innan avspark. Bo Kaspers inledde kvällen med en av deras bästa låtar "Semester" och den ultimata myskänslan infann sig. M Y S I G T!!!!
Himlen var blå och vi var euforiska. Bo Kaspers Orkester... vilka killar!

Sahara Hotnight rev av några låtar, kände inte igen många men kan dock konstatera att de är fruktansvärt coola de där brudarna. Iklädda vita linnen, korta shorts som gick upp till midjan och pumps fick de stället att gunga..

Sen kom de.. THE ARK! Ojojoj! OLA SALO.. Palindromet som imponerar på alla plan. Vilken sångröst, vilken stil, vilken utstrålning! The Ark, -vilket gäng!
Så många bra låtar och sånt sjukt ös. Jag väntade på min absoluta Ark-favorit och fick den tillslut.. sista låten, - Calleth you, cometh I. Kvällen var gjord!

Lyckofigurer: Hanna, Lovisa, Sara, Daniel, Malte och Johan.. TACK för en fantastisk kväll!

1 kommentar:

Tralala lilla molntuss sa...

Jag blir så avundsjuuuuuk!!! Fan va mysigt det verkar! Du måste maila mig och berätta vad som händer!! Jag är så nyfiken juhhhh!
Pusspåre