fredag 10 augusti 2007

SEMESTERSÖNDAG!

Nämen! Min söte och anonyme vän har beställt uppdatering igen.. detta tjat!;)

Idag är det söndag.. Vi har jobbat klart, roddat ner, packat ihop, sjungit sista sångerna, dansat sista minidiscot och avslutat Lyckofigur-sommaren 2007. Brorsan åkte igår, det var stora tårar som föll när vi sa hejdå. Mitt i Barnens dag va hon tvungen att fara, saknar henne redan!! Vilken brorsa hon är.
Fler avsked har det blivit och jag tycks aldrig lära mig hur man gör det utan att bli ledsen. Alltid ledsamt och sorgligt att skiljas.. Men skönt att träffa människor som man tycker så mycket om, så lite gottont får man väl ta..

Sista veckan har varit bra.. Tokrolig personalfest, härligt väder och mysiga stunder. Sommarens längsta jobbdag var igår. Från 9.30- 22.30, sen körde jag och Lovisa partykväll med gänget, fruktansvärt trivsamt men det var två mycket trötta tjejer som somnade i Holk 3 i natt. Nu blir det några dagars semester, sen kommer jag hem.

Saknar mina godbitar till vänner och familjen.. Ses mycket snart.

Hepp!


Jonas, Lovisa, filidor, Malin

Mot beachvolleymatch!

Mina sötisar..

Vakt, gul, tuff och mjukis.

världens goaste Filidor!

Holk-efterfest!

Gotlandsmys!

Jag och Fredrich,-keep the bike!

Med Britt och Hanna på Gotland

Lovisa, Plantan och moi

Lyckofigurtjejer o vakter

Jocke och Pippi!

Brorsan & Sjögräs

1 kommentar:

Anonym sa...

Puss På Brorsan!! Ja det var inte kul att lämna dig och alla andra, men vilken sommar vi haft trots dåligt väder. Solen (min brorsa mina damer och herrar, min brorsa!!)har bott i min holk så nemas problemas för min del!! Ska bli spännande att följa bloggen nu, på lite avstånd... Lite för långt avstånd dock men snart ses vi igen älskade Broder!! PUSS OCH KRAM!!!