tisdag 14 augusti 2007

MALIN & LOVISA PÅ MINISEMESTER!

Fantastiska dagar tillsammans med lovely Lovisa! Vilken tjej hon är och hur mysigt vi har det kan knappt beskrivas med ord. Livsnjuteri på hög nivå utan måsten och tider att passa. Idag har vi spelat tennis, med egna regler så klart, och var superduktiga,- i våra mått mätt!;)
God mat, sol, bad, bastu, sovmorgon, vin och yatzy = KANONSEMESTER!
Imorgon lämnar vi Böda Sand och Öland.. Dags att återvända till verkligheten, känns skönt ändå. 19.15 landar vi i sthlm efter 8 timmar på buss.

Undrar om Brorsan kommit fram till NY ordentligt?! Hör av dig snart med uppdatering.

Till mitt hjärta i Piteå: Allt kommer att blir så bra. Du klarar ju allt! Stark som Pippi!:)

Blivande Tennis-stjärnor?!
Självklart pratar jag med
Sjögräs.. Såklart!





Söta Lovan!








2 kommentarer:

Anonym sa...

Brorsan och Lovan!! Vad mysigt ni verkar ha. Jag är framme i NY och mår superduperbra!! Puss och Kram!! Miss You!

Anonym sa...

Jag kan verkligen bara hålla med, vår semester var alldeles fantastisk. Och igår hände mig något som jag aldrig någonsin önskar dig käraste Mallan... min telefon dog. Oj, hur skulle det gå för dig? Jag är så glad att det hände mig. Har därför dock inte kunnat höra av mig de senaste dagarna, men ska ordna telefonen i början av veckan.

Jag saknar dig! och tack igen för underbara dagar på Öland! "OJ OJ OJ vilken semester"
puss din Lovan