torsdag 16 augusti 2007

ÖLAND - STHLM

Sista kvällen på Öland och sista minisemesterdagen. Musikquiz, kaffedrink och glass följt av packning in på småtimmarna. Som vanligt är jag väldigt bra på att packa.. Försöker intala mig själv att jag är det i alla fall. Denna gång blev det endast 37 väskor, se där!

Efter en förmiddag av välplanerad stress-tid begav vi oss iväg från Böda Sand och spenderade 8 härliga timmar på buss. Nog den trivsammaste bussresa på mycket länge! Lovisa blev yatzydrottning och jag blev DJ-kung som gick loss på hennes ipod. Sen skildes vi åt och jag längtar redan tills jag får träffa henne igen, Lovely Lovisa.

Pappa, världens bästa pappa, mötte upp på bussterminalen dit Marit även kom och skjutsade oss till Hanna på Gärdet. Men först stannade vi och sa hej till storebror som hade Linkan i släptåg.

Mysig kväll med Hanna, Elin, Marit och Robin. God mat i goda vänners lag, kan inte bli bättre!:)






Nu ska jag möta upp Britt-marill för en fika, mycket trevligt!

Just ja, sen ska jag ju hitta en lägenhet att flytta in i också.. just ja..

1 kommentar:

Joakim sa...

va härligt att allt verkar gått som smort! :D ska du flytta till sthlm o jobba som.. ja receptionist va de va? :D
oohh!! HA de bäst MOJLIN!
Kramar från australien!