fredag 17 augusti 2007

SNURRAR VIDARE..


Ja, man får välja.. Antingen blundar Emelie eller så tittar Emma bort, eller så i detta fall - Både och!:) Sen tog batteriet slut i kameran och inga fler bilder kunde tas.. Komedi, som vanligt!
Torsdagen gav lite av varje..
Frukost och lunch at the Hagström/Svensén recident, tusen tack HannaPanna -du är min pärla!!
Shopping och sen middag med tjejerna, då Sjögräs plötsligt ringer och vill att jag åker till Farsta strand för att kolla in en lägenhet. Jajamensan. Vad gör man inte?! Så jag tog tuben dit och kollade läget, magkänslan -som alltid är så viktig- sa mig att det inte var rätt place för oss. Men vi får se hur det blir.. Känns som att lägenhetssökandet fortsätter tyvärr..
En mycket stressad, speedad och svettig Malin mötte upp Emma och Emelie på East. Där vi inte stannade länge då en medelåldersman med sliskigt uttryck visat allt för mycket intresse för Emma.. Så det blev good old Soap bar, där jag, Britt-Marill och Nadja slog klackarna i taket för nån månad sen och där jag och HannaPanna slog ut nåt vinglas under viktiga livsdiskutioner i början av sommaren.. Ja, tro det eller ej.. det är inte bara jag som har ett yvigt kroppsspråk då och då!:) Men jaaaaa, jag vet.. Ingen slår mig i detta fall ändå.
Nu blir det promenad på djurgården, umgänge med Lina och Emma och en tur till Karolinska för att besöka Fridizen - den coolaste, starkaste och härligaste tjejen!!

Inga kommentarer: