tisdag 21 augusti 2007

STHLM-JÖNKÖPING-SKÖVDE-GÄVLE

På plats in dear old Gefle efter flängig helg. Gig i Skövde med Malte, Emil och Tina. Asmycket folk som var helt galna, vilket ös!! Hann träffa Pertan i 2 minuter också, skoj! Nu har han börjat polishögskolan, Lycka till!! Kommer ju att gå kanonbra!
Söndagen var tänkt som hemresedag, men min impulsiva planering gick inte vägen.. Men det blev ju kanon ändå! Spenderade kvällen och natten hos Anna-Lill och Emmelie på kungsholmen, ytterst trivsamt att se hur de bor och hänga lite.. Och mer sånt blir det i höst!!:)

NADJA ringde också, jag blev så himla glad så jag inte visste vad jag skulle säga!! Saknar henne sjukt mycket! Hittade en bild på mina hjärtan, Marit och Nadja, från min fest..






Nu ska det hittas lägenhet i Stockholm!

1 kommentar:

anna-lill sa...

You bet att vi ska hänga! Vi ska hänga så mycket så vi kommer tappa räkningen & jesus kommer att uppenbara sig i all iver. Tack för senast hjärtat! PYSS!